[ARENA] Translator

miriam sampaio mjmsampaio hotmail.com
Quinta-Feira, 13 de Outubro de 2011 - 22:54:19 WEST

Hello everyone

I believe I made a mistake when I tried to send out an email about someone I know who works as a translator. Maybe someone on this list may need one?

Thanks
Miriam

Rosario Valente

I’m a translator English-Portuguese and Portuguese-English,
specializing in American English. I have worked translating all sorts of
documents from development projects to diplomatic and anthropological papers,
book reviews and painting descriptions

My clients have included various international
organizations and Portuguese companies.

 mrgfvbusiness  gmail.com

Rosario Valente

Sou Tradutora de Inglês-Português e Português-Inglês,
especializando-me no Inglês-Americano.  Tenho traduzido toda a espécie de
documentos desde projectos de desenvolvimento a documentos diplomáticos e
antropológicos, críticas literárias e legendas de quadros.

Os meus clientes incluem várias organizações internacionais
e companhias portuguesas e de outras nacionalidades.mrgfvbusiness  gmail.com